Każda z nas lubi czuć się atrakcyjna, a to, co jej to poniekąd umożliwia, to nabywanie nowych ciuchów. Można to określić damską obsesją lub też czymś w tym rodzaju, ale jest to genetycznie uzasadnione, gdyż każda z nas najzwyczajniej w świecie musi być atrakcyjna, aby jakiś mężczyzna ją zauważył (właśnie po to nabywamy nowe
sukienki). Pytanie jak sobie z tym poradzić i nie zostać bankrutem?
Jak nie popaść w zakupoholizm?
Może jest to dla niektórych zabawne i wręcz nierealne, ale zakupoholizm to prawdziwy problem. Kompulsywna chęć kupowania dotyczy nie tylko kobiet, ale i mężczyzn pustoszejąc ich
portfele oraz zasypując ich mieszkania rzeczami, które i tak nigdy nie zostaną wykorzystane. Jak się przed tym chronić? Na początek róbmy
zakupy z głową! Wydawajmy tylko tyle ile możemy wydać, a jeżeli posiadamy karty kredytowe- lepiej z nich zrezygnujmy, bo jeszcze nigdy nikomu nic dobrego z nich nie przyszło.
Jeżeli masz chęć przeczytać więcej informacji na tego typu temat, to kliknij ten odnośnik - jest tu bardzo świeża wiadomość (
www.tdruk.pl/blog/) odnośnie opisywanej tematyki.
Najodpowiedniej jest policzyć dokładnie swoje comiesięczne dochody i koszty życia, a później wyznaczyć jakąś określoną kwotę na zakupy i tego się trzymać (kliknij tutaj).
Sklepy online coraz bardziej zachwycają nas popularnym i ciekawym asortymentem towarów. Niemało jednostek uwielbia wręcz robić zakupy w Sieci, szczególnie w sklepach odzieżowych.
Gdzie kupować by nie zbankrutować?
Jest kilka sposobów na zaoszczędzenie mniejszych lub większych kwot. Przede wszystkim można kupować na sezonowych wyprzedażach, ale jak powszechnie wiadomo trudno jest wstrzymać się do okresu wyprzedaży, przede wszystkim jeżeli przykładowo zbliża się sylwester, a na sklepowych wystawach błyszczą wspaniałe. Następnym sposobem jest kupowanie w tak zwanych outlet’ach, czyli sklepach z wyprzedażami ostatnich sztuk z kolekcji, jednak tamtejszy wybór jest ubogi,
fasony stare i ciężko znaleźć odpowiedni rozmiar. Mając to wszystko na uwadze najlepszą opcją wydaje się być Internet.