Wiele osób szukając możliwości otworzenia swojego biznesu rozważa stworzenie własnej odzieżowej marki. W pierwszej chwili może się to wydawać dość szalonym pomysłem, ale właściwe podejście do całości zagadnienia może przynieść całkiem dobre rezultaty. Oczywiście nawet przestrzeganie wszystkich zasad nie
gwarantuje sukcesu, bo w praktyce dopiero klienci wszystko będą weryfikować, ale znacząco może do niego zbliżyć. A z pewnością może pomóc w uniknięciu podstawowych błędów, mogących przekreślić cały pomysł. W pierwszej kolejności należy mieć jasno sprecyzowaną wizję tego, co będzie się ch
ciało zaproponować klientom. W przypadku niszowej produkcji, a przecież taką będzie na początku ten biznes, należy także wiedzieć, jaka będzie grupa docelowa, do której będzie się chciało trafić. Etap ten ma duże znaczenie, bo tylko precyzyjne określenie przyszłej marki i wszystkich szczegółów wiążących się z nią pozwoli na odpowiednie rozwinięcie koncepcji. Koniecznie należy się również zastanowić nad tym, jaką nazwę będzie miała marka i jakie będzie miała logo.